Referenties
-
Babbage - Sander van MinderhoutTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De ondersteuning vanaf het begin. Er worden geen beloftes gedaan die niet waargemaakt kunnen worden. Daarnaast wordt zonder de eerdere leverancier af te vallen, een goede voorlichting gegeven wat jullie systeem kan betekenen voor ons als organisatie.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee, super opgepakt en ondanks dat wij wat chaotisch waren met het geheel te regelen, bleven de heren van LanTel rustig en behulpzaam.
-
Huisartsenpraktijk De Groene Kernen - Joselien Hennipman - van VlietTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?- Oplossingsgericht
Wat zijn de verbeterpunten?
- Duidelijk- Contact mocht soms wat intensiever
-
WG Theatertechniek - Dave FluytTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Persoonlijke aandacht en snelle service
Wat zijn de verbeterpunten?Eigenlijk niet
-
Huisartsenpraktijk S. Ghantous - Sami GhantousTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Ze werken oplossing gericht, duidelijkheid, beste optie.
Wat zijn de verbeterpunten?nee
-
Gezondheidscentrum Nieuwe Westen - Jolanda LoeveTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Service, klantcontact is prettig en professioneel actief meedenken in oplossingen.
Wat zijn de verbeterpunten?momenteel geen
-
Huisartsenpraktijk J.A. de Schepper - Nicolette HaumahuTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De persoonlijke service en passie voor het vak
Wat zijn de verbeterpunten?nee