Referenties
-
Huisartsenpraktijk Liesveld en Ter Wiel - Inge te WinkelTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Alle medewerkers van LanTel waar we mee hebben samen gewerkt zijn prettig in het contact en proactief. De telefoontoepassing is simpel maar werkt prettig en eenvoudig te implementeren.
Wat zijn de verbeterpunten?De pop up als iemand belt en je zit in een ander scherm is irritant, spoedoproep ter herkennen met een ander geluid/belsignaal. Edit LanTel: Dankjewel voor de feedback, we gaan ermee aan de slag.
-
Huisartsenpraktijk Buckley - L I M Buckley, huisartsTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Het lukt ons nu om efficiënt te werken, dit geeft rust en overzicht.
Wat zijn de verbeterpunten?nee
-
Zorg voor Uzelf - MaroussiaTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De service voldoet aan de verwachting! Snelle levering van de simkaarten. Transparante kosten en goed bereik!
Wat zijn de verbeterpunten?nvt
-
Medisch Centrum de Artsenij - IrisTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Compleet nieuw telefoonsysteem geïnstalleerd, fijne duidelijke communicatie en we worden snel geholpen met de vragen die er nog zijn na gebruik.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee voor nu geen verbeterpunten.
-
Orthodontie aan de Maas - Orthodontie aan de MaasTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Snelle reacties en goede hulp met duidelijke uitleg
Wat zijn de verbeterpunten?-
-
Babbage - Sander van MinderhoutTevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?De ondersteuning vanaf het begin. Er worden geen beloftes gedaan die niet waargemaakt kunnen worden. Daarnaast wordt zonder de eerdere leverancier af te vallen, een goede voorlichting gegeven wat jullie systeem kan betekenen voor ons als organisatie.
Wat zijn de verbeterpunten?Nee, super opgepakt en ondanks dat wij wat chaotisch waren met het geheel te regelen, bleven de heren van LanTel rustig en behulpzaam.