Referenties
-
Huisartsenpraktijk Hackeng Bakker - Melanie DanielsTevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Direct contact en actie. Een andere grote partij heeft ons behoorlijk laten zitten, maar jullie staan ons goed te woord.
Wat zijn de verbeterpunten?Wij hebben via jullie onze telefoons gekregen, nu zit hier een adresboek in. Deze kunnen wij helaas niet zelf aanpassen. Zeer waarschijnlijk omdat deze er door jullie in 1x zijn ingezet. Bij onze later toegevoegde nummers is dit wel mogelijk.
-
Tevreden met de oplossing?
Zeer tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?We hoefden niet te investeren in nieuwe toestellen, maar we konden voortborduren op de bestaande relatie met een andere backbone en behoud van de bestaande apparatuur. De keuze voor LanTel Cloud was dus al snel gemaakt: een lage investering.
Wat zijn de verbeterpunten?-
-
Tevreden met de oplossing?
Tevreden
Wat vind je goed aan LanTel?Het persoonlijke contact met de medewerkers is echt een verfrissing. Geen ‘kastje naar de muur’. Kenmerkend voor de relatie met LanTel is de uitstekende support, maar ook de korte lijnen naar de planning en de verkoop.
Wat zijn de verbeterpunten?Hooguit de marktconformiteit met de prijzen van devices die andere leveranciers bieden.