Aurora teleQ
Aurora teleQ
Kan jouw praktijk de piekmomenten in de ochtend niet aan en/of hebben jullie moeite met het indelen van de dag en bezetting van het personeel? Wat extra handjes kan de oplossing zijn, alleen zijn die moeilijk te vinden. Het softwareprogramma Aurora teleQ van Aurora Innovation biedt de oplossing. Veel softwareprogramma’s claimen een verbetering te zijn voor de eerstelijnszorg, maar van Aurora teleQ zijn wij echt overtuigd dat dit van meerwaarde is voor jouw praktijk.
LanTel is een geregistreerd partner van Aurora Innovation. Deze software brengt de huidige communicatiewensen van zowel de zorg als de patiënten bij elkaar. Door verschillende redenen, zoals drukte in de zorg en de ongeduldigheid van patiënten, wordt er vaak niet aan de wensen en behoeften voldaan. Aurora teleQ biedt hiervoor de oplossing.
Om je snel een idee te geven, met Aurora teleQ:
Klinkt dit als muziek in de oren? Lees dan snel door, we duiken verder in alle voordelen die Aurora teleQ jouw praktijk kan bieden.
Kort gezegd is Aurora teleQ een “telefoonmanagementstool”. Het is een add-on op je telefoonsysteem, die je tot in detail de controle over je telefonieverkeer geeft. Aurora teleQ is een unieke gespreksafhandelings- en terugbeloplossing, waarbij de patiënt wordt teruggebeld op een afgesproken tijdstip. Hoe dat precies werkt, kunnen we je het snelst laten zien met deze presentatie. Na het zien van de presentatie zal je onderstaande voordelen nog beter begrijpen.
Binnen de eerstelijnszorg komt bijna 50% van alle gesprekken vaak voor 10:00 binnen. Dit zorgt voor een telefoon die constant overgaat en dat kan een stressfactor zijn voor medewerkers. Door telefoontjes in te plannen met teleQ pak je de volledige controle over je eigen werkdag. Medewerkers kunnen samen pauze nemen in de wetenschap dat de patiënt die belt, alsnog goed te woord wordt gestaan.
Wanneer patiënten bellen om een afspraak te annuleren, komt het voor dat de wachttijden zo lang zijn dat ze ophangen. Met teleQ voeg je de keuze in het menu toe om een afspraak te annuleren. De patiënt kan een voicemail inspreken om de afspraak af te zeggen. Dit bericht komt binnen in Aurora teleQ en is af te luisteren op een gewenst moment, waarna de assistente de afspraak uit de agenda haalt.
Elke werknemer kan via de browsers van Google of Microsoft inloggen. De interface van teleQ is erg overzichtelijk en zeer gebruiks-vriendelijk. Het kost medewerkers weinig tijd om het zichzelf eigen te maken. Een parttime medewerker kan vanuit huis piekmomenten meedraaien. Via een laptop of een vast toestel logt de assistente in op het telefoniesysteem en werkt via teleQ alsof ze op de praktijk zit.
Met Aurora teleQ bepaal je zelf welke telefoongesprekken er wanneer binnenkomen. Aan de voorkant maken de bellers bekend waar zij voor bellen. Twee voorbeelden hiervan zijn voor het inplannen van een afspraak of voor de uitslag van een onderzoek. In de ochtend laat je de afspraken naar de assistenten doorkomen. Voor uitslagen kan de patiënt een terugbelverzoek inplannen in een terugbel blok dat je zelf bepaalt, bijvoorbeeld in de middag.
Patiënten kunnen na een lange wachttijd het gesprek aan de telefoon geïrriteerd van start gaan. Ze laten hun ongenoegen blijken, wat niet alleen tijd kost maar ook onplezierig is voor de hardwerkende assistentes. Omdat Aurora teleQ je wachttijden verkort en bellers zelf een terugbelmoment laat kiezen, zullen deze irritaties bij de beller verleden tijd zijn. Met Aurora teleQ zal je klanttevredenheid op dit vlak omhooggaan.
In ons gratis Ebook: Telefonie voor huisartsen, zorgcentra en zorggroepen vertellen wij je alles over onze telefonieoplossing voor de eerstelijnszorg. We belichten speciale functionaliteiten, uiteraard komt Aurora teleQ aan bod en delen we verschillende klantverhalen met je. Vul je contactgegevens in en je ontvangt hem direct je mailbox.
Aurora teleQ is geen opzichzelfstaand telefoonsysteem. Zoals gezegd is het een softwarematig programma met uitgebreide functionaliteiten, dat je aan je telefoniesysteem kan koppelen. Via de webbrowser is het programma te benaderen en te gebruiken. Combineer dit met onze telefonieoplossing die wij hebben gespecialiseerd voor de eerstelijnszorg en je hebt het beste van twee werelden.
LanTel is een gecertificeerd partner van Aurora teleQ. Wij zijn daardoor bevoegd en getraind om service en support te verlenen op Aurora teleQ. Hierdoor heb jij één aanspreekpunt wanneer je een wijziging wil doorvoeren in je telefonieoplossing of je Aurora teleQ-omgeving. Een ander voordeel is dat al je kosten voor zowel telefonie als het gebruik van Aurora teleQ op één factuur komen te staan. Ook bij eventuele storingen word je niet van het kastje naar de muur gestuurd, maar kan je centraal met één partij contact opnemen.
Het antwoord om de werkdruk tegen te gaan in de praktijk is vanaf nu niet meer die extra medewerker of het inhuren van een callcenter. Het antwoord is Aurora teleQ. Het is natuurlijk een veel goedkopere oplossing dan iemand aan extra aannemen.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Wil jij weten of teleQ van meerwaarde is voor jouw organisatie? We komen graag een demo geven bij jou op locatie. Of wil je weten wat de kosten zijn van het programma? Vul het formulier in en wij nemen contact met je op.