LanTel
LanTel
Onze LanTel Cloud telefonieoplossing is op elke organisatie toe te passen. Een belangrijk onderdeel hiervan is LanTel Hosted Telefonie waar je de keuze hebt uit verschillende telefoniesystemen. Hiermee kunnen wij elke organisatie de best passende oplossing bieden.
In welke branche je ook zit of hoe groot je organisatie is, onze werkwijze blijft hetzelfde. Wij kijken samen met onze klanten naar wat zij nodig hebben in een telefonieoplossing. Zonder onzin en geen functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken.
Wij bekijken met een frisse blik jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:
LanTel heeft zicht gespecialiseerd in specifieke branches. Hieruit zijn oplossingen en functionaliteiten ontstaan die ook toegepast kunnen worden in andere branches. Zo kunnen wij zakelijk bellen bieden voor elke organisatie.
We hebben vele jaren ervaring met het verzorgen van telefonieoplossingen voor de eerstelijnszorg. Wij weten wat er speelt en wat men van ons verwacht.
Wij bedienen meerdere scholen en onderwijsinstellingen met onze efficiënt werkende, gebruiksvriendelijke en schaalbare telefoniesystemen.
Benut alle voordelen van één centrale in de cloud.
Werk beter samen, deel capaciteit en
functionaliteiten, bespaar kosten en meer.
Vanuit onze specialisaties kunnen wij oplossingen bieden voor elke organisatie. Bekijk hier onze totaaloplossing met vele flexibele functionaliteiten.
Inmiddels kunnen we er niet meer omheen. Steeds meer organisaties ontdekken de kracht en het gemak van telefoneren via Teams. Met deze oplossing krijg je één centraal systeem voor al je zakelijke communicatie.
Met je zakelijke nummer bel vanuit Teams en oproepen naar je vaste nummer komen binnen in je Teams omgeving. Je telefoon zal nooit meer door een videomeeting heen rinkelen of overgaan als je een afspraak in je outlook agenda hebt staan. De beller wordt automatisch doorgestuurd naar je voicemail of naar een collega.
Dankzij de koppeling krijg je nog beter inzicht in de beschikbaarheid van je collega’s, wat handig is bij het doorverbinden. Bovendien kan de oplossing worden uitgebreid met callcenterfunctionaliteiten en een omgeving speciaal voor receptionisten, die volledig binnen de Teams-omgeving draaien.
Vraag nu advies, een offerte of demonstratie op locatie aan.
Wij zijn van maandag t/m vrijdag
van 08:00 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55
of mail naar info@lantel.nl
Dudokplein 222
3315 KH Dordrecht
KVK: 24342138
Geef je wensen aan ons door voor een passende aanbieding, stel een vraag of doe een voorstel om een afspraak te maken.
Binnen één werkdag mag je een reactie van ons verwachten.