De LanTel Cloud

Cloud telefonie compleet in één oplossing

Panorama Mobile

Stap over naar cloud telefonie van LanTel

Met meer dan 25 jaar ervaring is LanTel een betrouwbare leverancier van cloud telefonie, ook wel cloud bellen genoemd. Wij hebben een uitgebreid productportfolio en diepgaande kennis om jouw organisatie optimaal bereikbaar te maken zoals jij dat wilt. Laat ons je adviseren en wanneer je een keuze hebt gemaakt, overstappen naar Cloud telefonie van LanTel zo is geregeld zonder dat je er hinder van ondervindt.

Meer dan alleen cloud telefonie

Wij hebben verschillende oplossingen met elk zijn onderscheidende vermogen. Dit kan een private of een public cloud telefooncentrale zijn, met of zonder vast mobiel integratie, een koppeling tussen je CRM-systeem en je telefonie of bel met je vaste nummer via Microsoft Teams. Met de zakelijke cloud telefonie van LanTel ben je niet alleen optimaal bereikbaar, we kunnen met extra functionaliteiten zorgen dat je fijner en efficiënter kan werken.

Worden wij je nieuwe telecompartner?

Wanneer wij je hebben overtuigd van onze voordelen van onze cloud telefonieoplossing, neem dan contact op. Om gelijk goed van start te gaan hebben wij een speciale aanbieding.
Bekijk onze aanbieding

zakelijke VoIP telefonie
Wij houden de focus op wat écht belangrijk is

De voordelen van cloud telefonie van LanTel

  • Altijd bereikbaar

    Cloud bellen verloopt via een SIP server. Als hier iets mis mee is word je centrale automatisch verplaatst naar een andere server, zo blijf je operationeel.

  • Hoge spraakkwalileit

    Met LanTel Cloud heb je een internetverbinding die enkel en alleen voor je cloud telefonie gebruikt wordt. Hierdoor heb je altijd een hoge spraakkwaliteit.

  • Efficiënt werken

    De LanTel Cloud biedt vele flexibel inzetbare functies om een telefonieomgeving te vormen die bij jouw organisatie past en waarmee je efficiënt kunt werken.

  • Alles bij één partij

    Al je bedrijfscommunicatie voeg je met de LanTel Cloud bij één partij samen. Zo heb je één factuur en één aanspreekpunt voor je cloud telefonieoplossing.

Hosted telefoniecentrale - kies voor cloud telefonie
  • Hosted Wave

    Met Hosted Wave kies je voor een uitgebreid kant-en-klaar pakket. Alle functionaliteiten voor een vast bedrag per maand.

    vanaf €10 per user / pm
    • Public cloud
    • Vanaf 1 gebruiker
    • Standaard CRM-integratie
    • Kant-en-klaar pakket aan add-ons
    • Rapportages zijn mogelijk
  • Hosted Blue

    Hosted Blue is één van de betere en uitgebreide oplossingen op de markt van zakelijke telefonie. Dit is telefonie opnieuw uitgevonden.

    vanaf €18 per user / pm
    • Beweegt met je organisatie mee
    • Uitgebreide integratiemogelijkheden
    • Belbundels met grote dekking
    • Onbeperkt bellen binnen Europa
    • Meerdere gebruikers profielen
  • Teams Telefonie

    Integreer telefonie binnen je teams omgeving en ontvang op en start met je vaste nummer gespreken buiten de organisatie.

    vanaf €5 per user / pm
    • Alle communicatie op één plek
    • Behoud alle functionaliteiten
    • Naadloos met Operator Connect
    • Locatie onafhankelijk werken
    • Volledig schaalbaar

De onderdelen van de LanTel Cloud toegelicht

  • LanTel Connect

    1. LanTel Connect

    Voor cloud telefonie is een betrouwbare VoIP verbinding een must voor elke organisatie. Deze bieden wij met LanTel Connect. Met onze verbinding kies je voor een gegarandeerde hoge spraakkwaliteit.

  • LanTel SIP

    2. LanTel SIP

    Met LanTel SIP regelen en beheren wij jouw telefoonnummers, dat je hiermee kan bellen en gebeld kan worden. Het is een dienst die er in de cloud voor zorgt dat jouw organisatie telefonisch bereikbaar is.

  • LanTel Hosted

    3. LanTel Hosted

    LanTel Hosted is je virtuele telefooncentrale in de cloud. Wij bieden hier verschillende mogelijkheden. Niet elke organisatie is hetzelfde en zo ook de wensen wanneer het aankomt op cloud telefonie.

  • LanTel Mobile

    4. LanTel Mobile

    Vast-mobiel integratie maakt het mogelijk om je mobiele telefoon onderdeel te maken van je cloud telefooncentrale. Ofwel, bellen zonder extra app met je vaste nummer op mobiel. Dat is LanTel Mobile.

  • LanTel Service

    5. LanTel Service

    Haal met LanTel Service het maximale uit je cloud telefonie en krijg de beste ondersteuning. Bepaal zelf welke service en support je nodig hebt. Wij zorgen ervoor dat je telefonieomgeving altijd up-to-date is.

  • De Lantel Cloud - neem conact op

    Klaar voor de LanTel Cloud?

    Benieuwd of de LanTel Cloud voldoet aan de
    telefonie wensen van jouw organisatie?
    Laten we dan snel een afspraak inplannen.

LanTel Cloud, een betrouwbare cloud telefooncentrale

De LanTel Cloud is een totaalpakket dat toepasbaar is voor elke organisatie. Onze cloud telefooncentrale is opgebouwd uit vijf verschillende diensten die zowel los als gezamenlijk te gebruiken zijn. We gaan hier iets verder op in om te vertellen hoe wij cloud telefonie voor jouw organisatie tot stand brengen. Onze LanTel Cloud bestaat uit 1. LanTel Connect, 2. LanTel SIP, 3. LanTel Hosted, 4. LanTel Mobile en 5. LanTel Service.

Onze oplossing voor jouw organisatie

De LanTel Cloud telefooncentrale is voor elke organisatie toe te passen. We hebben verschillende oplossingen in ons portfolio die voortvloeien uit onze specialisaties in telefonie voor de eerstelijnszorg en telefonie voor scholen en onderwijsinstellingen. Door de opgebouwde kennis en verschillende oplossingen kunnen wij elke organisatie de best passende VoIP zakelijk telefonieoplossing bieden.

In welke branche je ook zit, onze werkwijze blijft hetzelfde. Wij kijken samen met onze klanten wat zij nodig hebben in een cloud telefonieoplossing. Zonder fratsen en zonder applicaties of functionaliteiten die je toch niet gaat gebruiken. Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden.

De LanTel Cloud
VoIP telefonie van LanTel
Contact

Wil je weten of wij de beste cloud telefonieoplossing voor jou hebben?

Telefonie in de cloud, wat zijn de voordelen?

Cloud telefonie is langzaamaan de standaard aan het worden. Het ‘bellen in de cloud’ verloopt via een internetverbinding middels een virtuele telefooncentrale in een datacenter. Het maakt de fysieke telefooncentrale op locatie overbodig, maar welke voordelen heeft telefonie in de cloud ons gebracht? We lichten er een aantal toe.

  • Gratis onderhoud – Een centrale op locatie valt onder jouw verantwoordelijkheid. De periodieke onderhoudsbeurten en de afschrijving zijn voor eigen rekening. Bij telefonie in de cloud ligt die verantwoordelijkheid bij ons en zorgen wij dat je centrale up-to-date is.
  • Overal bereikbaar – Cloud telefonie is locatie afhankelijk. Zolang je maar toegang hebt tot het internet, kan je bellen en gebeld worden. Zo kan je jouw bureautoestel van je werk mee naar huis nemen en inpluggen. Er verandert dan helemaal niks aan je bereikbaarheid.
  • Een oplossing op maat – We kunnen functionaliteiten nog beter inrichten op de wensen van jouw organisatie, want er zijn meer functies mogelijk. Je kan nu je CRM-systeem, HIS-pakket en zelfs Microsoft Teams-account koppelen aan je telefonieoplossing.
  • Schaalbaarheid – Je betaalt per gebruiker een licentie. Per gebruiker geef je aan welke functies zij ter beschikking hebben. Maandelijks kan je zowel licenties als functionaliteiten aanpassen. Zo betaal je nooit te veel.
  • Klaar voor de toekomst – Uiteindelijk zal iedereen overgaan naar telefonie in de cloud. ISDN-lijnen verdwijnen, en daarmee het ‘traditionele bellen’. Internet heeft al jaren de toekomst. Dit maakt cloud telefonie toekomstbestendig.
Telefonie in de cloud, dit zijn de voordelen

FAQ cloud telefonie

Wat is Cloud telefonie?

Cloud telefonie is een net als hosted telefonie en bellen via het internet een term die slaat op VoIP telefonie. VoIP staat voor Voice over IP, dat is in het Nederlands spraak via het internet. Cloud staat specifiek voor de plaats waar je telefooncentrale zich bevindt. Vroeger was dit bij je op locatie, nu is je centrale een softwareprogramma in de cloud.

Hoe werkt telefonie in de cloud?

Telefonie in de cloud werkt niet veel anders dan vaste telefonie. Het grootse verschil is dat je telefooncentrale niet bij je op locatie staat. Bij LanTel staat je telefooncentrale nu op een server in een beveiligd datacenter in Nederland. Het bellen verloopt niet meer via een ISDN-lijn maar via het internet. Overal waar je internet hebt kun je bereikbaar zijn op je vaste nummer.

Wat kost cloud bellen voor mijn organisatie?

Als het op cloud bellen aankomt is er voldoende aanbod te vinden. Je hebt in ieder geval geen hoge investeringskosten omdat je cloud bellen als een dienst afneemt in een prijs per maand model. Je hoeft geen dure telefooncentrale meer aan te schaffen. Verder is wat jouw organisatie verwacht van je telefonieoplossing belangrijk. LanTel biedt je verschillende mogelijkheden, van een basis tot zeer uitgebreide telefonieoplossingen. Vraag vrijblijvend een offerte aan en laat ons je adviseren over de best passende telefonieoplossing voor jouw organisatie.

Kun je makkelijk wisselen tussen cloud telefooncentrales?

Of je makkelijk kunt overstappen naar een nieuwe leverancier of een cloud telefooncentrale hangt af van je lopende contract. Sommige hebben een looptijd en andere zijn elke maand opzegbaar. Wanneer je eenmaal uit contract bent is overstappen heel gemakkelijk met behoud van je bestaande telefoonnummers.

Wat zijn de voordelen van cloud telefonie t.o.v. vaste telefonie?

De voordelen van cloud telefonie zijn niet op één hand te tellen. Ga snel naar onze website om alle voordelen van cloud telefonie te bekijken. We geven je er hier alvast één cadeau. Het onderhoud en de updates van je centrale in de cloud is gratis. Onderhoud en upgrades bij een vaste telefooncentrale op locatie brengt altijd kosten met zich mee.