LanTel

Zakelijke telefonie voor de financiële dienstverlening

Panorama Mobile

Zakelijke telefonie voor de financiële dienstverlening

Als financieel-, hypotheek en/of verzekeringsadviseur wil je optimaal bereikbaar zijn via de telefoon. Voor de klein en middelgrote organisaties bieden wij passende zakelijke telefonie voor de financiële dienstverlening met de beste functionaliteiten.

Voor je klanten wil je altijd bereikbaar zijn. Wanneer zij direct advies nodig hebben, met een dringende vraag zitten of een noodsituatie zoals brand hebben. Zij willen zo snel mogelijk jou als adviseur spreken. Op antwoordapparaat zitten zij niet te wachten en willen zeker niet na het weekend terug gebeld worden. Met onze telefonieoplossing zorgen wij dat er altijd iemand de telefoon kan aannemen.

Wanneer de klant je belt kun je hem persoonlijk begroeten. Hoe dat kan? Met de CRM-koppeling die wij maken met je telefonieomgeving. Wanneer de klant belt zie jij hun naam al en kan je direct het bijbehorende dossier openen.

Zo zijn er meerdere functies waarmee jouw organisatie efficiënt kan werken. Wanneer wij je adviseren zullen we altijd met een frisse blik jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden bekijken. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is:

  • Altijd bereikbaar zijn
  • Een hoge spraakkwaliteit
  • Efficiënt werken met een oplossing op maat
Zakelijke telefonie voor de financiële dienstverlening
De juiste functionaliteiten voor de financiële dienstverlening

Onze oplossingen voor zakelijke telefonie voor de financiële dienstverlening bevatten standaard functionaliteiten zoals keuzemenu's, belgroepen, en wachtrijen. Om echt prettig en efficiënt te werken hebben wij specifieke functionaliteiten waar we je graag kort meer over vertellen.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • CRM Koppeling

    Met een CRM koppeling behaal je vooral tijdswinst. Je hoeft namelijk geen informatie op te vragen en vervolgens te gaan zoeken. Het klantdossier open je nu met een pop-up op je beeldscherm. Je kunt de klant vanaf nu direct persoonlijk begroeten want je ziet wie jou op de vaste lijn belt. Vanuit het klantdossier bel je met één klik naar de klant, dus maak je geen fouten meer als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.

  • Mobiele telefonie integratie

    Als provider van mobiele telefonie (LanTel Mobiel) integreren wij je mobiele telefonie in je vaste te telefonieoplossing. Dit houdt in dat je op je vaste nummer gebeld wordt én met je vaste nummer naar buiten belt via jouw mobieltje. Waar je ook bent, je bent altijd bereikbaar met je vaste nummer. Collega's zien ook of je bereikbaar bent. Het verloopt geheel automatisch, buiten kantooruren bel je met je mobiele telefoon weer privé met je 06-nummer.

  • Private Cloud oplossing

    Wij bieden een 'Private Cloud' telefonieoplossing. Dit is een omgeving die exclusief wordt gebruikt door één organisatie. Er wordt geen hard- en software gedeeld en is in eigen beheer. Dit biedt een hoge mate van veiligheid. Je telefonieomgeving is met een gesloten verbinding aan ons datacenter gekoppeld. Deze omgeving zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieomgeving over.

  • E-fax

    Een ondertekende fax is in Nederland een rechtsgeldig document. Een e-mail heeft deze status niet. Daarom is faxen binnen de financiële dienstverlening nog steeds populair, alleen het grote fax apparaat niet zo zeer. Met E-fax verstuur je en ontvang je heel eenvoudig faxen via je mailbox. Je hebt geen duur faxapparaat, geen onderhoudskosten en uitgaven aan papier en toners meer nodig.

contact

Een afspraak inplannen om kennis te maken?

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

De zakelijke telefonie voor de financiële dienstverlening die wij bieden is een totaaloplossing die voort komt uit onze LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw organisatie optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare internetverbinding die puur voor telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Als financieel-, hypotheek en/of verzekeringsadviseur ben je buiten de deur ook bereikbaar op je mobiel dankzij LanTel Mobiel. Hiermee integreren we je mobiele telefonie in je complete telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Bereikbaarheid

LanTel is van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55

Volg LanTel
8/10 klanttevredenheid door 34 beoordelingen voor LanTel