LanTel

Zakelijke telefonie voor tandartsen

Panorama Mobile

Zakelijke telefonie voor tandartsen

LanTel biedt zakelijke telefonie voor tandartsen voor een optimale bereikbaarheid. Onze telefonieoplossing is gericht op het efficiënt werken van de tandartsassistente, en een goede communicatie met de patiënt aan de andere kant van de lijn.

Tandarts praktijken worden steeds groter en professioneler, het snel afhandelen van telefoongesprekken wordt daarom steeds belangrijker. Zo kunnen wij een koppeling maken je met CRM-pakket zoals Exquise e.d. waar veel tijdswinst mee valt te behalen.

Een totaaloplossing met LanTel Cloud

Met onze totaaloplossing LanTel Cloud kunnen wij jouw tandartsenpraktijk altijd een passende telefonieoplossing bieden. Belangrijk is een betrouwbare en veilige internetverbinding (LanTel Connect) speciaal voor telefonie via het internet. Met onze internetverbindingen kunnen we jou de beste kwaliteit en bereikbaarheid van je praktijk garanderen.

Zakelijke telefonie voor tandartsen
Een telefonieoplossing op maat voor tandartsen

Met een frisse blik bekijken we jouw organisatie en de bestaande mogelijkheden. Zo houden wij de focus op wat écht belangrijk is. Altijd bereikbaar zijn, een hoge spraakkwaliteit hebben en efficiënt kunnen werken. Op basis hiervan geven wij invulling aan de beste functionaliteiten.
De volgende functies zijn naar wens af te nemen en in te zetten.

  • Koppeling met je CRM pakket

    De telefonieoplossing die wij leveren kunnen wij koppelen aan jouw CRM-pakket zoals Exquise. De assistente krijgt in haar beeldscherm een pop-up te zien wanneer een patiënt belt. Vanuit deze pop-up kan het klantenbestand, de agenda of het woonverband geopend worden. Dit bespaart tijd en verkleint de kans op het maken van fouten.

  • Keuzemenu

    Onder de functionaliteit 'keuzemenu' valt niet alleen de mogelijkheid om de beller keuze toetsen aan te dragen om bij de juiste medewerker uit te komen. Het biedt ook de mogelijkheid om te starten met een ingesproken welkomsttekst. Hierin kun je zaken aangeven die direct op je website te regelen zijn, zoals het zelf aanmelden als nieuwe patiënt. Dit verlaagt de telefoniedruk.

  • Automatische meldteksten

    Stel voor het gehele jaar meldteksten in. Zo regel je dat doordeweeks automatisch vanaf 17:00 de praktijk gesloten is en dat op vrijdag 16:00 het weekend is begonnen. Spreek éénmaal de weekendboodschap in en stel welk nummer actueel is voor de dienstdoende arts in het desbetreffende weekend, direct voor het gehele jaar.

  • Wachtrijen

    Met de wachtrij-functie zet je bellers in de wacht op het moment dat de assistentes in gesprek zijn. Tijdens het wachten houd je ze op de hoogte van hun positie in de wachtrij. Om de beldruk te verlagen kan er ook een maximale wachtrij worden bepaald. Is dit bijvoorbeeld drie personen, dan zal elke beller hierna verzocht worden op een later tijdstip terug te bellen.

Zakelijke telefonie voor tandartsen - contact bram

Contact

Vragen of advies nodig?
Wij helpen je graag.

Zakelijke telefonie voor tandartsen met LanTel Cloud

De zakelijke telefonie voor tandartsen die wij bieden is een totaaloplossing die voort komt uit onze LanTel Cloud. Dit is het pakket waar alles in zit om jouw praktijk optimaal bereikbaar te houden.

Met LanTel Connect leveren wij een betrouwbare internetverbinding die puur voor telefonie met een hoge spraakkwaliteit is. Jouw telefoonnummers en hoe je daar bereikbaar op bent valt onder LanTel SIP. Je telefooncentrale in de cloud regelen wij met LanTel Hosted. Hiervoor hebben wij verschillende pakketten voor een oplossing op maat.

Alhoewel het bij tandartsen zelden voor komt bieden wij met LanTel Mobiel de mogelijk om je mobiele telefonie te integreren in je telefonieoplossing. Met LanTel Service bieden wij je 24/7 ondersteuning in geval van storingen en helpen we je met aanpassingen in je telefonieomgeving.

Systeemzekerheid met LanTel Coud

Elke oplossing van ons in de cloud zal 24/7 operationeel zijn. Wanneer de server niet meer werkend is neemt een andere server jouw telefonieoplossing over.

Bereikbaarheid

LanTel is van maandag t/m vrijdag
van 08:30 tot 17:00 bereikbaar
via telefoonnummer 078 – 630 55 55

Volg LanTel
8/10 klanttevredenheid door 34 beoordelingen voor LanTel